- Bog
Sociale medier
(2018)
Praksisnær introduktion til kommunikation og markedsføring på sociale medier. Indføring i centrale kommunikationsteorier og metoder, der er anvendelige til såvel analysen som udarbejdelsen af sociale medie-strategier
Henter beholdningsoplysninger
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret i farver
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
19.6393
Bidragsydere
Beskrivelse
Sociale medier - en introduktion ; Analyse af sociale medier / Hans-Christian Christiansen og Gitte B. Rose. Trine-Maria Kristensen: Social media-strategi. Benjamin Rud Elberth: Ledelse i en 2 .0-verden. Brand communities / Hans-Christian Christiansen og Troels Pleimert. Rikke Dinnetz: Møder mellem mennesker - offline og online. Ezio Pillon: Markedsføring på sociale medier. Nyhedsformidling på sociale medier / Gitte B. Rose og Filip Wallberg
ISBN
9788741268354
Udgave
1. udgave, 2. oplag (2018)
Omfang
303 sider
Forlag
Hans Reitzel
Målgruppe
fagligt niveaualment niveauvoksenmaterialer