Veje til, hvordan digitale læringsrum kan være med til at tænke og tilrettelægge undervisning på nye måder, som fremmer både læringen og læringsfællesskaberne. For undervisere i al almindelighed samt lærerstuderende
Henter beholdningsoplysninger
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret
Sprog
dansk
Emnetal
37.134
Bidragsydere
Beskrivelse
På omslaget: Det individuelle rum, arbejdsgruppe, interessefællesskab, åbne forbindelser
ISBN
9788759337295
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2022)
Omfang
152 sider
Forlag
Samfundslitteratur
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Fagbladet folkeskolen online, 2022-06-21
Fagbladet folkeskolen online, 2022-06-21Lektørudtalelse
Bogen er et yderst konkret værktøj for læsere, som ønsker at arbejde professionelt med digital læring og digitale læringsrum. Bogens mange eksempler fra praksis gør teorierne nærværende, samtidig med at de gør det let at overføre teorierne til skolens eget digitale univers og på den baggrund skabe relevante digitale læringsrum
Dansk universitetspædagogisk tidsskrift online, Årg. 17, nr. 33 (2022)
Dansk universitetspædagogisk tidsskrift online, Årg. 17, nr. 33 (2022)Om forfatteren
Christian Dalsgaard
Opvokset i Århus. Lærereksamen fra Århus Seminarium 1989. Har siden 1989 boet i København. Debuterede marts 2003 med romanen Kom igen til Mandalay på Lindhardt og Ringhof.Da jeg var dreng havde min ...
Læs mere på Litteratursiden