Viser hjemmesidens indhold for "Skole" (24)
-
Skole11 juni 08:15 - 10:00
Skoleklasse på besøg på biblioteket
Bavnehøj Bibliotek -
Skole3 oktober 09:00 - 13:00
Temadag for ordblinde børn i 6. klasse
Hovedbiblioteket -
Skole18 juni 08:30 - 10:00
LEGO Build the Change
Bavnehøj Bibliotek -
SkoleNæste: 3 marts 09:00 - 11:00
Byg og programmér med LEGO Spike Prime
Hovedbiblioteket -
SkoleNæste: 13 januar 09:30 - 10:45
Leg med Blue-Bots
Hovedbiblioteket -
SkoleNæste: 27 oktober 09:30 - 11:00
Møgmis og robot-psykopat-kæledyr
Hovedbiblioteket -
SkoleNæste: 11 november 09:30 - 11:00
Byg og programmér med LEGO Spike Essential
Hovedbiblioteket -
SkoleNæste: 6 oktober 09:30 - 11:00
Boris og Blue-Botterne
Hovedbiblioteket -
SkoleUdløbet
Skoleklasse på besøg
Viby Bibliotek -
SkoleUdløbet
ONLINE - Ordblind - på vej ud af folkeskolen
Hovedbiblioteket -
SkoleUdløbet
Læs sammen - det er MAGISK
Magisk læsefællesskab for 3.-4.klasse.Hjortshøj Kombi-bibliotek -
SkoleUdløbet
Tips til teknologien
Tilst Bibliotek -
SkoleUdløbet
Tips til teknologien
Åby Bibliotek -
SkoleUdløbet
Tips til teknologien
Risskov Bibliotek -
SkoleUdløbet
Tips til teknologien
Tranbjerg Bibliotek -
SkoleUdløbet
Tips til teknologien
Åby Bibliotek -
SkoleUdløbet
Tips til teknologien
Skødstrup Kombi-bibliotek -
SkoleUdløbet
Ordblindt barn - hvordan hjælper man bedst?
Gellerup Bibliotek -
SkoleUdløbet
DM i Fagene afholdes på Dokk1
Hovedbiblioteket -
SkoleUdløbet
Store Byggedag! LEGO Build the Change
Hovedbiblioteket -
SkoleUdløbet
Læs sammen - det er MAGISK
Få magisk læseklub og lyst til læsning i spisepausenHjortshøj Kombi-bibliotek -
Skole2 februar 16:30 - 18:00
Ordblind - på vej ud af folkeskolen. ONLINE
Hovedbiblioteket -
Skole17. dec 2024
Film og serier på skoleskemaet
Under dette års udgave af mediefestivalen THIS i november deltog 200 danske skoleelever i Skolernes Seriefestival – et læringsforløb i filmhåndværk for unge – og nu er vinderfilmen fundet!Hovedbiblioteket
-
Skole05. mar 2025
LÆS, MÆRK, GØR! – om verdensvendt og handlerettet litteraturlæsning
Hvordan kan elever læse litteratur på mere meningsfulde og handlerettede måder? Dét spørgsmål har dansklærere og PLC-medarbejdere sammen med folkebibliotekarer været optaget af i Tranbjerg ved Aarhus i projektet LÆS, MÆRK, GØR! Det korte svar på spørgsmålet er medbestemmelse, ejerskab og verdensvendthed, hvilket uddybes i artiklen ud fra 8.z.s erfaringer fra Tranbjergskolen.