Der gives indblik i, hvordan ledere agerer strategisk, når verden på skelsættende vis ændrer sig. Kom med bag lukkede døre hos en række virksomheder i tøj- og tekstil-branchen undervejs i de kriser, der opstod i kølvandet på pandemien, der ramte verden i 2020
Henter beholdningsoplysninger
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
67.7
Bidragsydere
Beskrivelse
Indhold: Strategisk intuition, når verdensuret bliver sat i stå ; Kriseledelse og det nye normal ; Fundamenter og nye veje : Rabens Saloner, ARKK Copenhagen og GripGrab ; Boom, doom og bloom : krisens tre bølger ; Resonans og jagten på tom omsætning : DK Company ; Med værdierne som kompas : Pernille Corydon ; Fakta og følelser ; En verden i opbrud : Georg Jensen Damask og Nielsen's ; Bæredygtighed og digitalisering ; Bæredygtig strategisk ledelse : Claire Group ; Rezoom og resume
ISBN
9788759340097
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2023)
Omfang
260 sider
Forlag
Samfundslitteratur
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer